Päitsyli heitti haasteen ja niinhän se sitten on otettava vastaan ja jatkettava.

7 Faktaa minusta

1. Olen olevinani tarkka (turhankin), mutta vain päällisin puolin. Komeroissani vallitsee sekasorto. dontwannasee3.jpg
2. Olen nettiriippuvainen. cmp26.gif
3. Olen aivan Depp- hullu. Eilen sain ystävältäni n.10cm korkean Jack Sparrow -figuurin käsilaukkuunipirashoot.gif
4. Olen salasyöppö, syön salaa jopa itseltäni  422.gif
5. Olen toivoton yökukkuja. Valvon noin yhteen joka yö, vaikka tiedän että aamulla on herätys seitsemältä. Yleensäkin kaikki inspiraatiot iskevät noin klo 23 858.gif
6. Olen tosi laiska kyläilemään enkä pidä yllätysvierailuista. Luulisin, että suuri syy on se, että koen saavani töissä sosiaalista kanssakäymistä aivan riittävästi. Mieheni ei varmaan pistä pahakseen, vaikken enää illalla jaksa höpöttää koko ajan, toisin kuin töissä. Yllärivierailuista en pidä siksi, että haluaisin meillä olevan oikein siistiä ja hyvää tarjottavaa vieraille. 379.gif
7. Kiteytettynä siis; päivisin kälkätän, iltaisin haluaisin olla möllöttää kotona perheen kanssa ja myöhään illalla väännän kakkujuttuja ja öisin luuhaan kakkublogeissa, Piratesfoorumilla, Deppfanisivustoilla ja googlettelen keikdekoreissoneita  739.gif

Haastan mukaan Ankan, Mellan, PiNkMaman, Tärpätin, Mirren, Jack Bauerin, ja Sonjan