Kaurislapsi haastoi minut kertomaan itestäni 6 omituista asiaa. Ja niitähän riittää,kaikkia ei kehtaa julki tuoda,,,

1.Olen sisustuslehtiaddikti,minulle tulee Koti ja Keittiö,Avotakka sekä Talo ja koti.Lisäksi ostan lähes jokaisen irtonumeron muista kotimaisista sisustuslehdistä,tänäänkin tarttui kaupasta mukaani uusin Plaza...

2.Olen hyvin addiktiherkkä muutenkin,tällä hetkellä menossa on tämä kakkuintoilu,KeepToTheCodella roikkuminen(Piratesfoorumi)sekä Depp- leffojen tuijottaminen.

3.Niuhotan paneeliverhojemme kanssa,ne ovat sentin liian pitkät.Niinpä ne makaavat lattiaa vasten ja jäävät vinoon asentoon,jos joku osuu niihin.Tunnen välillä olevani Nadine Twin Peaksistä.

4.Piirustelen kaikenmaailman lappusille pohjapiirroksia ja suunnittelen uusia järjestyksiä.Tänään viimeksi työmaan remonttia varten.

5.Inhoan sukkahousuja(ei ehkä niin omituinen piirre)tänä talvena on ollut kerran niin kylmä (-29,7C),että jouduin kaivamaan sukkikset esiin.Sama inho koskee myös muita kaikenmaailman pitkiksiä.

6.Aamuisin minun on PAKKO saada lasillinen Tropicana rämmäleappelsiinimehua,Verna-lasista.Muuta en aamuisin syö tai juo.Ai niin ja meinasi vielä unohtua yksi oleellinen juttu,olen purkkanarkomaani ;-)

 

Tässähän niitä taisi olla,,

Minä haastan sitten Terhin, ja Mellan,jonka blogi ei ole vielä auki,mutta varmaan pian on;-)